torsdag den 3. februar 2011

Lykkeland

Jeg kan virkelig godt lide det her blog indlæg. Det skal altså læses!

http://www.lykkeland.dk/vis-historie.asp?vis=9009

Ja, jeg sad bare og stenede for vildt med min roomie, vi sad begge i vores seng med vores computer på skødet. Jae, jeg ved ikke om hun lavede lektier. Det gjorde jeg i hvert fald ikke. Jeg læste de mærkeligste noveller og beretninger på nettet. Om alt lige fra falske anklagere til, ja... Jesus, kastesystemet og dårlig karma. Jotak. Jeg er lige blevet fan af Lykkeland. Det er i hvert fald god underholdning, hvis det er en af de dage, hvor man konstant hører nogen sige "Hvor er folk henne?" og alt bare koger for vildt.
Så tag og læs det indlæg, ham gutten har skrevet, jeg finder det selv meget meget underholdende^^

Stay cool!
- Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar