lørdag den 19. februar 2011

For awesome til ikke at blive delt

For det første..Hvad sker der for det her?... Stephanie tager fede billeder, men nogen gange er de lidt skæve xD
Som det her billede af mig xD




Mæh, d. 3 januar var jeg lige ude og få mig en gåtur (det kommer nogen gange som en overraskelse.. "Jeg skal sgu ud og gå mig en tur"-tanken kommer bare til mig somme tider oO) Og solen var ved at gå ned bagved markerne^^ Det var et ganske kønt syn! Det sammen kan man dog ikke rigtig sige om Gustav på det her billede, jeg tog med min mobil . Da han så det, tog han min telefon. Først troede jeg, at han ville slette det, men så finder jeg ud af, at han vil bruge det som profilbillede.. På facebook. Iih! Hvor irriterende! xD Han er ellers sådan en køn dreng, men næh nej, han insisterede på at bruge det skrækkelige billede som profilbillede! Han ligner simpelthen verdens største kegle på det billede! Bøvet til ud over alle grænser.
Heldigvis har han fjernet det til fordel for et andet nu (noget med noget slips, fletning og en hvid maske..)
Vi lavede forresten budding en af weekenderne. Vi havde købt sådan noget pulver-noget i Østrig.. Føj for den xD Ja, okay, det smagte fint, men adr for en klam konsistens, Som en kæmpestor, gul bussemand med vaniljesmag. Kvalmende. Lad være med at lave budding, ok? xD Køb noget bacon i stedet for.

Jeg var på Langelands Efterskole sidste søndag! Min talentfulde veninde Louise (kendt som Luffe? Jeg ved ikke.. Jeg har aldrig kaldt hende det, men hva' fa'en?) og resten af hendes skole havde lavet en kæmpestor virkelig awesome forestilling! Ja, hvis i har lært min blog at kende via efterskole.dk, har i vel også tjekket hendes blog ud, den er der nemlig også linket til.
(Anbefaler: Louisesefterskoleblog.blogspot.com)
Nå! Men de skulle spille Den Uendelige Historie. Deres kunstlinje havde lavet rekvisitter (Wooow!) og musiklinjen spillede musik til, mens dramalinjen selvfølgelig spillede skuespil. Det var virkelig godt! Jeg var rigtig stolt over Loui :D Hun skulle spille "Helten Hynrik" en meget jaloux helteagtig fyr, en virkelig dårlig taber. Men hold da op hvor den pige forstår at bruge sit kropssprog på en grinagtig måde xD Hun er så skidedygtig. Og så var der rig lejlighed til at tjekke skolens elever ud (HmHmmmm!) Og spise kage (... Jeg ved ikke hvad det var for noget. Solbærkage forklædt som chokoladekage med lyserød creme på toppen.. Smagte meget godt. Og så noget ananas/sandkage-noget, jeg tror sgu hun spiste 7 stykker, den slikmund) og se hendes ultrafede værelse. Ja. Der er bare nogen, der har store værelser!
De har hems!.. HEMS! Og loftsbjælker man kan hænge ting i (jeg så at det andet værelse havde en hængekøje sat fast til deres loftsbjælker) Ja. Så er der mig og Signes værelse. Det er småt. Og gammelt.. Og radiatoren larmer. Men det er alligevel et dejligt værelse, og jeg er (næsten) ikke jaloux på Loui... Jeg skal besøge hende en weekend på et tidspunkt.
Nå! Videre!

Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg elsker mit matematikhold somme tider! xD
Og så lovede jeg nogle billeder fra skituren? De kommer her!




Naja og Stine

Mette? xD

Signe

Mere udsigt..

Det er altid godt når læreren falder xD

Amanda falder ^^ Men hvor ser hun sød ud alligevel ^^

Aldrig for koldt til en is?


Det må være det for nu^^
Bye!
-Ida

2 kommentarer:

  1. Idaaaaaaa!!!!! Hvor er du sød! KÆMPESØD! Iiiih! Lidt for overdrevet at sige, at jeg er ved at græde, ikke? MEN DET ER JEG ALTSÅ. Øv, hvor er du sød!
    Og jeg skal altså også besøge dig.

    (Skituren ser fed ud, glæder mig til at jeg også skal afsted... sig mig engang, har I egentlig haft terminsprøver endnu?)

    Knus!

    SvarSlet
  2. Hej Loui^^ Mæh. Du er også sød xD Og kagespisende... Og du må gerne besøge mig :)

    Skitur! Loui, det er det bedste at være på skitur med sin efterskole! Det var det i hvert fald for mig, det var så hyggeligt :D

    Vi havde terminsprøver inden jul :) Det har jeg vidst også skrevet ned oO

    Kram!

    SvarSlet