torsdag den 3. februar 2011

En ny blog!

I forbindelse med mit grenfag - marketing - skulle vi kreere en blog! Og den kommer til at handle om, ja, marketing, medier m.m.

Jeg har været utrolig utrolig kreativ og designet den, så den ligner den her pænt meget. Og det er fordi, jeg jo ikke kan blive ved med at blogge på den her. Joh, indtil efterskoleåret slutter, selvfølgelig. Men jeg er kommet til at holde af at blogge de der 3-4 gange om måneden, så jeg vil fortsætte med at blogge på den nye blog, når sommerferien starter.
Hvis nogen af jer sådan har lyst til at følge med i mit grenfag (Malthe?), er i meget velkommen til at gøre det :)
Og så selvfølgelig, hvis nogen af jer finder det interessant at følge min tid på gymnasiet, HF, hvad-jeg-nu-vælger/kommer-ind-på efterfølgende.

"Den anden" blog
Og den har simpelthen sådan et kliché navn, jeg ved det, jeg løb lidt tør for inspiration. Jeg tror jeg brugte 45 min. på, bare at finde ud af, hvad den skulle hedde.

See ya!
-Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar