fredag den 25. februar 2011

Hvad blev der egentlig af arkivet??

Ja.. Jeg fik min Stille Tshirt i denne uge :D Jeg er glad for den!
Men! Jeg kunne egentlig ret godt tænke mig at høre den udsendelse, hvor mit brev ligesom blev læst op? Har været inde og tjekke hver eneste dag, om de har proppet den i radioarkivet. Men næh nej.
Det Elektriske Barometer d. 20 Februar 2011 er og bliver væk.. Æv! :/ Jeg ville gerne ha' hygget mig lidt på værelset og hørt Barometer en aften. Det plejer jeg tit at gøre, for det er ikke altid jeg lige tænker på at høre Barometer der, søndag aften, når alle folk kommer hjem fra weekenden, eller jeg selv rejser rundt med tog og bus.
Hm....! Håber virkelig at de sætter udsendelsen i arkivet på et tidspunkt :O

Nåh, men vi holder jo fastelavn imorgen! Og mens jeg stod i vindueskarmen og skrev et brev til min veninde derhjemme, fik jeg øje på noget lyserødt nede i gården. Jeg ser derned, og får øje på Nis, i (endnu) et kvindeoutfit (Han spillede også Dominics dame til drama inden jul. Hahaha xD ) .. Det var sgu morsomt. Drengen kom vadende i skinnende gemasher, tylnederdel med pletter, en lyserød tshirt, hårbøjle, en pink paraply og røde gummistøvler. WTF xD Jeg morede mig hjerteligt og skyndte mig at råbe "DU SER GODT UD!" ud af vinduet. Han grinede, viftede med paraplyen og løb indenfor. Hahah. Der er fut i fejemøjet. Sgu!

OG! Malthe kommer i morgen. Han ejer åbenbart ikke noget kostume, så jeg står for at lave en maske til ham, når der er pynteværksted om.. 8 min. Det er i øvrigt mit værksted^^ ... Lol. Jeg ville bare have, at vi skulle klippe grimme katte ud i sort karton og overstrø dem med palietter, ligesom jeg gjorde i børnehaven :b.. Eller deromkring.
Nå! Men Malthe kommer liiige inden vi skal slå katten af tønden, og det er jeg ret glad for. Så går han ikke glip af det hele :) Jeg glæder mig til at vise ham rundt!

Når ja, vi havde besøg af Lundby og Holmstrup i går! Det var sjovt, men også lidt farligt med alle de nye mennesker. Jeg fik lidt præstationsangst, men fik et kram af en lidt sær dreng. "Du skal have et kram, det trænger du til!!!" *krammekrammekramme* ... Jeg begyndte at se, hvorfor jeg blev stemplet som "hende den lidt sære" i starten af skoleåret xD Jeg krammede også bare alle. Nåh. Men ham den rødhårede så Signe bagfra og sagde "Ham der ska' også have et kram!" Og det blev bare en lille smule akavet da Signe vendte sig om, så han kunne se, at piger egentlig også kan have kort hår xD Det morede mig..
Nå! Men det var sådan et stooort arrangement. EU-halløj. Lidt sjovt, selvom EU ikke interesserer mig synderligt. Signe og jeg kom i gruppe med to fra Holmstrup, der ikke lavede særlig meget, og tog i Brugsen inden vi skulle fremlægge. Men eftersom Signe var med i gruppen blev fremlæggelsen alligevel god ^^ ...

Ahrem.. Pynteværksted, GO!
- Ida

1 kommentar:

  1. Går også og venter på den udsendelse.. hørte det godt nok, men det var der nogen der ikke gjorde og de ville gerne høre mit brev. Tillykke med din t-shirt, du fortjener den! :)
    KH Cecilia.

    SvarSlet