tirsdag den 22. februar 2011

Fastelavnsweekend, besøg og flere ting at skrive om

Jeg spurgte min søster her for en uge siden, om hun følger med i min blog. Hun svarede, at det gjorde hun ikke, fordi jeg ikke skriver særlig tit.
Øv :O Det er jo ikke fordi, jeg ikke har tid til det, jeg synes bare kun at jeg burde blogge, når jeg har noget at blogge om. Somme tider kan jeg sidde en hel dag i skolen, og bare tænke "sådan her skal det formuleres, det her vil jeg fortælle" og andre dage synes jeg bare overhovedet ikke at der er noget interessant at blogge om.

Man skal jo kun blogge når man har noget at sige :) Jeg kan jo ikke vide, hvad i mener, men jeg tror ikke, at i ville blive specielt underholdt af at læse om, at jeg ikke nåede at spise havregrød i morges, og derfor blev nødt til at tage mig en ostemad i stedet, fordi den kan jeg spise på vejen over til morgensamling. Eller at jeg altid fryser når jeg kommer op på værelset igen, fordi Signe lufter ud, og glemmer at tænde for radiatorerne bagefter. (Nu fik jeg lige skrevet det alligvel xD )

Jeg laver jo ikke vildt interessante ting hver dag. Jeg elsker min hverdag, det er ikke det, men jeg tror bare ikke at det er specielt spændende at læse om. Men jeg kan da prøve en eller anden dag i fremtiden, at tage en masse billeder af, hvad jeg laver i fritiden og så uploade dem hertil. Det kunne faktisk være ret sjovt :)


Nu vi snakker sjovt. Næste weekend har vi Folkvang/Bilskirner weekend! Det fungerer sådan, at alle familier på skolen får en weekend, hvor de skal arrangere et eller andet for resten af skolen (eller bare dem, der bliver i weekenden) . Indtil videre har Niflheim og Jotunheim lavet halloween-weekend. Den var så godt planlagt! Vi udhulede græskar og klædte os ud til middagen, som også var super fantasifuld lavet. Og om aftenen havde de lavet natteløb, og mens man vandrede rundt, der i mørket, kom der pludselig en fra Udgård (det er der Niflheim og Jotunheim bor) løbende fordi. Skrigende, i sort tøj og malet helt hvid i ansigtet. Det var faktisk ret scary :O Breidablik og Vanaheim har også haft deres familieweekend, det var noget med noget film grammy-award hvor man skulle klædes ud til den røde løber.. Men den weekend var jeg der desværre ikke :/
Nå! Men Folkvang og Bilskirner laver fastelavnsweekend! Jeg håber at det bliver til noget.. Vi havde sat en masse ting på tavlen, men jeg ved ikke, om folk (og mig selv) gider at tage sig sammen til at få det til at virke ordenligt.
Vi har planlagt at lave en masse fastelavnsboller (mange), en fasta-food bod, fastalavnsris-løb / (ANGST-løb) og jeg er blevet sat på pynteholdet. (Okay, jeg valgte det selv, for jeg kan huske at vi klippede små grimme katte i sort pap ud til fastelavn i børnehaven.. Eller var det i udskolingen. Det erindrer jeg ikke. Men det var sjovt! Så blev de overklistret med palietter og hængt op :b )
Men det var hyggeligt! Jeg håber at jeg kan få samlet mit pynteudvalg og aftalt noget :D
Og så skal vi selvfølgelig klædes ud! Signe, Mette og jeg skal være de 3 musketerer xD Lizza ville ikke være med (hun har allerede et yderst interessant kostume, jeg ikke vil afsløre endnu xD ) så vi kan kun være tre og ikke "måske fire"..


Og de to andre har sådan nogle flotte... trøjer med et musketer-agtigt kors på. Sådan har jeg ikke. Så jeg må finde noget stof, så vil Signe gerne sy en til mig :) Hatte havde vi ikke, så vi laver nogle af avispapir xD Eller noget! Nu ser vi. (Måske kan jeg spørge Helten Hynrik om hun kan hjælpe mig. Selvom hun ikke er en musketer.. Og ikke ligner en heller!)
Men jeg håber at weekenden bliver en lille succes! :D
Det bliver i hvert fald hyggeligt, for Malthe kommer på besøg. Jeg håber ikke at han har noget imod at der er lidt mere at lave, når der nu er Folkvang/Bilskirner weekend. Vores gæster skal jo hjælpe os med vores tjanser.. Men det bliver stadig hyggeligt :D Jeg glæder mig meget til hans besøg.


Hov! Nu vi snakker om besøg, på torsdag skal vi lave debat-halløj. Derfor kommer Holmstrup og Lundby efterskole på besøg. Holmstrup er vidst vores venne-efterskole. Sidste år havde de vidst en del fælles arrangementer, men jeg vidste ikke at vi kendte Lundby. Jeg ved faktisk ikke hvor Lundby ligger.. Det må jeg undersøge. Men jeg ser frem til at de kommer :) Det bliver fedt at snakke med nogle andre efterskolebørn!


Nu fik jeg alligevel skrevet en hel masse random ting :b ... Jeg skrev faktisk et brev til Det Elektriske Barometer om ikke at lave noget. Jeg vandt en Stille T-shirt! Jeg vidste det ikke før Malthe skrev til mig på Facebook på min væg. "Tillykke!"... Jeg fattede ikke noget, jeg hørte nemlig ikke Barometer i går. Jeg er pavestolt :D
Eftersom det var Nis der introducerede mig for Barometeret, fortalte jeg ham det, men han virkede ikke synderligt interesseret i det. Faktisk virker han pretty much uinteresseret i alle de ting jeg siger ham. Det generer mig en lille smule, men sådan går det. Og det er der vel ikke så meget at gøre ved. Selvom det er en skam han er en af de sejeste mennesker jeg kender.^^ Jeg håber at det kommer til at gå ham godt.

Nu er der frugtvogn!

Nomnom!
-Ida

1 kommentar:

  1. Sejt! (-:
    Min venindes brev blev læst op, men vandt desværre ikke noget.

    SvarSlet