mandag den 1. november 2010

Søgning indstillet; hej nye roomie!

Så er det slået fast!

Jeg skal have en ny roomie, og hun kommer på onsdag kl... halv otte så hut jeg visker! Hun hedder Signe :D
Igår, søndag, morges sad jeg der, i mit ikke så kønne nattøj og hår det sidst blev redt engang i forrig uge, og havde lige sat mig ned med min morgenmad, da jeg fik at vide, at der var en ny pige der skulle vises rundt. "Huraah!" tænkte jeg, "Så kan jeg vise rundt!" Men så kommer det næste, og det var ganske forfærdeligt. Ivan, læreren, havde allerede sat to andre til at vise hende rundt! Oh noes! Det kunne mit ego slet ikke håndtere, og desuden var der tyve minutter til at hun kom, og det kunne jeg jo slet ikke nå.. Spise mad og gå i bad og rydde op på mit værelse. Puha..
Men så stod hun der lige pludselig, i spisesalen, og snakkede med de to, der skulle vise hende rundt. Og hun så så cool ud! Hun havde postbud-jakke på? Hvor awedsome er det lige?! Og så blev jeg simpelthen nødt til at hive fat i Mette, som var den ene rundviser, trække hende med ud i køkkenet og sige "Giver du hende ikke lige verdens bedste rundviser? Hun skal altså bare starte, hun ser sød ud!" Mette grinede bare af mig, selvfølgelig ville hun det.

Og så sad jeg der, og skumlede over at jeg ikke fik lov til at vise rundt, og at Nis sagde at man ikke kan spise brie ost til morgenmad.. (Og det siger han? Er i klar over, hvad han propper på sin yoghurt natural? Pålægschokolade, kanelsukker og rosiner o_O ?! )
Nå! Men så får jeg at vide, at Anna fra en anden familie ikke har haft en roomie siden My gik ud. Og det er altså bare monster monster lang tid siden. En måned eller sådan noget? Men så gik jeg ned og snakkede med hende, og hun sagde, at deres familie havde like 5 ledelige pladser, og havde haft det i lang tid, så hun troede ikke at Signe kom til at bo hos dem.. Lyder det underligt? Jeg kunne ikke finde logik i det, hun sagde, men det passede! I dag kom min klasselærer hen til mig og sagde at der kom en ny pige og skulle bo på mit værelse og at hun hed Signe!
Multibonus!

Bortset fra at jeg skal til at rykke om på mit værelse.. Jeg havde zigget den anden seng og lavet dobbeltseng nede i min del af værelset, og så blev der jo automatisk mere plads i modsatte side. Så mit værelse har bare været super fedt :D Men jeg kan jo ikke rigtig sige til min nye roomie at hun skal sove i dobbeltseng fra dag 1 vel? xD Altså, det ville være lidt underligt. Trods alt. Så jeg flytter tingene tilbage til deres oprindelige pladser, og så kan det være, at vi kan lave dem om senere igen. :D

Og forresten tjek de her sange ud xD Jeg hører den konstance, det er en lidt underlig blanding, men hvad fanden; (må lære at danse som dem i den øverste ! Ikke fordi det ser svært ud... )

http://www.youtube.com/watch?v=QG-zPgyQDD8

http://www.youtube.com/watch?v=XD9DO7P2vbU

Velkommen til Signe! :D
Stay cool !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar