søndag den 21. november 2010

Min reserve familie!




Jeg har besluttet mig for at fortælle lidt om min efterskolefamilie! (ikke mit bofællesskab) :D

Jo, jeg hører jo til den kategori af teenagere, der somme tider ikke har nogen form for situationsfornemmelse. Og det blev min gode ven Esben lidt træt af til sidst, for han har nemlig styr på alle manerer der findes. I alle lande. (Ikke at jeg ikke har det, jeg gør bare ikke så ofte brug af dem xD) Så han begyndte at skælde mig lidt ud, hvis jeg sagde noget ubehøvlet eller uhøfligt.. Hvilket førte til at jeg til sidste begyndte at kalde ham for mor. Her er han så:
Han er sygt god til at lave pandekager! Hvis vi ikke er så mange i weekenden sætter vi altid Esben til at lave morgenmad / pandekager. Han brokker sig somme tider lidt over det, men der står alligevel verdens største pandekagestabel på bordet næste morgen :b


Jeg har tre storebrødre derhjemme til at passe på mig. Det kan jeg godt savne lidt på efterskolen, så jeg udsete mig næsten med det samme en, der kunne være min bror på skolen. Så efter jeg havde kendt Dominic i et stykke tid, spurgte jeg ham, om han ikke ville være min nye storebror .. Jeg kan ikke huske hvordan han reagerede, men jeg gad godt vide hvad der gik gennem hans hovede.. "skøre tøs.." xD
Men i hvert fald siger han "Hva' så søsss" når han ser mig. Hvis jeg har indtaget for meget sukker, så hjælper han mig også med at få det brændt af ved at slås med mig. Jeg vinder ikke så tit (aldrig) Og han indvier i det hver gang jeg spørger, også selvom jeg efterlader tre lange, røde striber ned ad hans hals - hver gang :/ Undskyld Dominic :O Og så har han set omtrent alle film i verden. Har en godfather-plakat hængende på værelset. Og så kan han finde på at høre Tetrismelodien i metal-version xD her er brormand så:
Hov hov, bonus! Esben sidder i baggrunden :b

Så var der dengang jeg skulle i køkkenet! Og jeg skulle skrælle kartofler med den her aldeles ulækre maskine.. Kartoffelskællermaskinen!. Skræk-og-rædsel! Og så stod Bjarke bagved og hakkede de der fire kilo løg... Bjarke blev sikkert ikke generet af det, for han er omkring 160 meter høj, men jeg begyndte selvfølgelig at stortude over de der dumme løg! Jeg flygtede ud i den anden afdeling af køkkenet, hvor Daniel stod og lavede mad (med forklæde på)
Først spørger han, om jeg vil have noget (og fodrer mig sågar med en teske kødsovs) Men så ser han, at jeg har tåre i øjnene og bliver helt pylret! Han løb hen for at hente papir, så han ku' duppe mine øjne :)
Så blev han jo til Far xD Der var ikke noget at gøre. Og han er så kærester med Amanda, så hun er selvfølgelig "Fars Kæreste".

Det er så hans foretrukne ansigtsudtryk når han kigger på mig.. "Hvad er det dog for en underlig størrelse jeg har fået fat i her.."

Og så lige et bonusmedlem! Villads! Alle tror eller har troet at vi er søskende O_o Jeg ved ikk', jeg synes ikke at vi ligner hinanden synderligt meget. Hvad mener i?


Stay cool!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar