mandag den 22. november 2010

Jordens dejligste striber og streger!

Nogen der kender Simon Seindal's tegninger? Han var en gut, der gik på efterskole sidste år, og han fik den geniale idé at lave en lille tegning hver dag på efterskolen. Han er faktisk blevet lidt af en must-know.
Gid jeg havde fået den ide.. -Jeg tænkte på, at tage et billede for hver dag på efterskolen, men jeg kom desværre først på den ide 1½ måned efter jeg startede, så det duede vist ikke helt o_O
Nå, men jeg stod og stenede efter en skoletime, og så lå der et "efterskolebladet" på bordet.. Så kiggede jeg lidt i det, og fandt den her tegning.. Jeg flåede den ud af bladet og skyndte mig op på værelset, hvor jeg sad og gnæggede xD Ej..

Jeg er en af dem der har rigtig meget respekt for sin mormor.
Så hun skulle havde den store rundtur på efterskolen da hun var på besøg. Da vi til sidst nåede til langelinjes fælles ture med den fantastiske udsigt tog hun sit strikke tøj og strikkede. Så sagde hun. "Simon, nu må du hellere finde dig en pige herfra når de har et så fint sted


Jeg må seriøst eje den bog, han har udgivet. Fyldt med disse tegninger :D Det ville være mega dejligt! Ja, det er næsten før jeg ønsker mig den mere end jeg ønsker mig en Buzz-Lightyear figur! Og så er det altså slemt!
Det skulle bare deles! (Men nu må jeg tilbage til timen.. Ahrem ahrem..)

Tjek det ud ^^
Øf øf

4 kommentarer:

  1. den kunne jeg faktisk også godt tænke mig at see^^

    SvarSlet
  2. Ida, hvilken efterskole går du på?
    Kærligst Anna

    SvarSlet
  3. Halløj :D Jeg går på Flakkebjerg Efterskole ^^ Der er et link ude i siden af bloggen :b

    SvarSlet
  4. Tak for dee-et! Det lyder i alt fald til at være dødhyggeligt! NYD DET! : D

    SvarSlet