søndag den 17. oktober 2010

Så er der dømt kærestetid og fødselsdag!

Det måtte jo komme;
Nu skal i høre om det at være kærester på efterskolen, og hvordan det er, at have fødselsdag herover! :D

Ja, jeg må sige, at sagerne allerede var igang i løbet af den første måned. Mange af mine venner har fundet sammen. Jeg har specielt et yndlingspar, som fandt sammen i denne uge; mine to bedste venner Rose og Sebastian ! :D jeg har ikke noget billede af dem sammen, men her er de hver for sig:


Nurh! Det er sku ikke til at stå for :D De passer så godt sammen.

De har jo bare kunne lide hinanden siden tidernes morgen, det har bare været lang tid under vejs! Ja, jeg kan da imponere med at jeg også selv har haft en finger med i spillet. Men alle folk har bare ventet på det. Det kommer ikke som en overraskelse.
Og nu vi er igang, kan jeg ligeså godt nævne, at vi faktisk allerede har en hel del par på skolen. 6-7 par er det blevet til. Og en del flirts^^ Pludselig var der helt vildt mange der fik kæreste på!

Og så skal jeg vist ikke komme for godt igang. Jeg har jo også fundet mig en efterskolegut. Og det er Nis! Tadaaa! :D Og det er sku en dejlig ting. Det er lidt anderledes at være kærester på en efterskole end det er derhjemme. Man kan jo se hinanden hele tiden!
Man får et meget tættere forhold. Jeg vil ikke sige at det er på en mega romantisk måde, sensuel eller hvad i synes. Mere sådan. Man kender sku bare hinanden bedre. Man ved hvad den anden kan lide, hvordan han/hun reagerer på ting. Den der periode hvor man lærer hinanden at kende er ikke ligeså lang som den er derhjemme. Og det er egentlig meget rart. Og så behøver man ikke aftale når man vil være sammen. Jeg tænker bare ; Jeg tror sku' lige jeg smutter ned til Nis. Og hvis han ikke er på sit værelse, jamen så behøver jeg bare at tøffe hen til de steder på skolen, jeg ved, han kan lide at være. Og hvis man har lyst til at være alene, så kan man også bare sige det, for man kan alligevel altid være sammen senere. Er det ikke smadder genialt? Det synes jeg sku!
Selvom det er lidt skod at man ikke må være på hinandens værelser efter klokken 22.30. Det er lidt øv. Men hva fa'en, man kan ikke få det hele :D

Til gengæld kan man risikere at få en masse gaver når man har fødselsdag! Jeg havde personligt fødselsdag d. 6. oktober, og jeg blev vækket af min kontakt-gruppe (familie / bofællesskab) med fødselsdagssang og flag og gaver!
Jeg fik en STOR papkasse af Simon, (nej nej, jeg havde ønsket mig den! Den er ornlig' rar at sidde i!) en malebog af Lizza og sæbebobler af Mette. Senere fik jeg flere sæbebobler og slik af Katrine. Det var verdens sejeste slik! Det der, som Juno spiser i starten af filmen! Den der røde og blå snor!.. Sooo cool!
Og så fik jeg selvfølgelig en masse ting sendt med posten :D .. Jeg får faktisk temmelig meget post generelt, nu vi snakker om det. Folk bliver altis så sure når jeg kommer ud fra kontoret med et kort, men i virkeligheden er det bare min mor der skriver hver uge, hvordan det går og sådan.. Det kunne være:
Hej min søde. Nu har jeg pakket fadene ned. Jeg tager over til Steen denne weekend. Går det bedre med at læse skråskrift? Nu vil jeg lave mig en krebinet. Vi ses denne weekend. XXX Mor
Jae.. Hun skriver på sådan nogle gocards, som jeg hænger op på min væg. Det ser ret cool ud :b

Nå! Men alt i alt var den en ret god fødselsdag! Man får jo hilsner hele dagen lang! Og hele skolen synger fødselsdagssang for en!
Hvem er det, som i dag her på skolen
fejrer, hun fylder sit 16 år
Det er jo Ida, som står der på stolen,
hvad skal der ske, ja om dette vi spår

Hun vil få breve og hilsner fra alle

Enkelte gaver skal nok falde
af
Og fra os andre et leve skal gjalde,
Ida tillykke med din fødselsdag

Sådan lyder vores egen fødselsdagssang^^ Man lærer den ret hurtigt når der går så mange elever på skolen, som hele tiden har fødselsdag. Pyha!!

Og så vil jeg til slut lige lægge nogle billeder ind!; :D så jeg kan illustrere min glæder ved at være på efterskole xD






Nå! Men hav en fantastisk ferie! Roger, over!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar