mandag den 25. oktober 2010

Savner en roomie!

Nåh ja!
Jeg kan ikke lade være med at sidde og spekulere på, hvorfor der ikke er nogle flere der kommer og kigger på min efterskole. For at se om det er noget for dem.. Vi har to frie pladser til piger i min familie (stadig et bofællesskab). Den ene plads er på et tremandsværelse, så det gør ikke så meget. Men den anden ledige plads er altså hos mig.
Jo, selvfølgelig er det super at have alene værelse et stykke tid, men nu har jeg altså haft det siden d. 7. oktober, da min tidligere roomie Frederikke flyttede ud.
Og jeg synes simpelthen at det er ærgerligt at gå glip af oplevelsen af en roomie. Det er noget af det, jeg har glædet mig allermest til. Ha' det der specielle forhold til den, man bor på værelse med. Se film om aftenen, hvor man skal være på sit værelse efter kl. 22.30. Hænge ting på væggene og le los popo i laser over interne jokes.
Selvfølgelig kan jeg lave alle de ting med andre personer (med undtagelse af det med at være sent oppe..) men stadig. Jeg kunne godt bruge lidt selskab der om aftenen. Og det er sku' så fedt at være på efterskole! Så piger, kom ud af hullerne og spørg de gamle, om ikke det lige var en ide at tage 10 eller 9 klassen på efterskole i stedet for de keeedelige folkeskoler? :3 måske er gymnasiet for hårdt, eller endnu værre, hvis man ikke passer ind på den efterskole man allerede er på?
Så tag ud og kig på nogle andre.. For jeg ku' rigtig godt tænke mig en roomie ;)

Jeg har hængt en masse op på væggene allerede.. Billeder, postkort, you name it. Men jeg lover at min kommende roomie får del i .. hvordan skal jeg sige det.. udsmykningen af værelset :)

Og jeg ved godt at det ikke er den bedste ide at reklamere for sin efterskole på sin efterskoleblog, men jeg vil nu alligevel sige at min efterskole er det fedeste sted at tilbringe sine sidste "folkeskoledage" inden gymnasiet eller hvad man nu skal lave.
Så hvis i tilfældigvis lander på min efterskole, så er det nok mig der ihærdigt viser jer rundt^^) i DO love it!

Ellers er der ikke så meget at rapportere herfra.. (Der er endnu flere der er blevet kærester! .. OG jeg skal bekendtgøre til aftensamlingen at Rose og Sebastian er sammen! *Mwahaha!* ) og så er der i øvrigt mad nu, så jeg tror jeg vil slutte med at sige;

Roger over & see you guys later!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar