lørdag den 18. september 2010

Små værelser, store værelser

Okay, nu er det altså på tide, i ser mit værelse og hører om min "familie" :D

Jeg var egentlig ret utilfreds med min familie (bofællesskab) i starten, fordi vores område er det ældste på skolen, og vi øvrigt har de mindste værelser. Desuden følte jeg mig lidt malplaceret mellem alle "Joe Unit" drengene. (Det er alle gangsterne på skolen der kalder sig Joe og klipper sig karse xD) Og jeg indrømmer at jeg ikke har det tætteste forhold med min roomie. Men nu har jeg det faktisk rigtig fedt! Selvom min familie ikke er som de andre familier og ikke laver de samme ting, og selvom de spiller musik så højt at man ikke kan høre sig selv tænke, så er jeg rigtig glad for den! Og jeg bliver rigtig trist hvis nogen af dem forlader skolen eller bliver smidt hjem.
Men jeg havde også virkelig mange fordomme mod Joe Unit drengene i starten. En af dem fx. jeg troede han var en bad'ass, men hold kæft hvor er han sej! Han er seriøst verdens sødeste gangster (citat: det'det jeg sir', jeg er ikk' gangster, jeg er.. chokoladeblød!)
Og jeg har jo en milliard andre venner fra de andre familier på skolen som jeg altid går over til hvis det bliver lidt for meget med den musik de spiller.. ( Den her sang bliver spillet hele tiden; http://www.youtube.com/watch?v=-HSmnIMvgyE, det er næsten vores temasang xD )

Nå! Men mit værelse er virkelig småt i forhold til de andre familier's værelser, der er nye og renoverede. Mit er gammelt, og møblerne er også virkelig gamle. Men det er faktisk ret cool, der er beskeder under madrassen på sengen fra elever helt tilbage fra 1997.. det er vildt cool. Og så giver de gode råd, og advarer om at "Jens fra Trudvang er virkelig farlig!" og det er altså ærlig talt lidt federe og mere efterskoleagtigt end de andre værelser, de ligner lidt noget fra en Ikea reklame.
Her er min del af værelset:
Det kunne være cool hvis jeg også kunne vise jer den anden del, men det er jeg ikke sikker på at min roomie synes, er en fed ide, så det lader jeg være med.
Men det fede er, at når man kommer ind i rummet er det som to forskellige verdener xD Min del er.. ja, se på billedet, og min roomie's del er holdt i lyse farver, der er fire tegninger hængt op på væggen, og så ligger alt hendes tøj på gulvet xD Meh..
Man hvor jeg elsker Jack Sparrow.. Johnny Depp er så awesome!
Anyway. Det er to forskellige stilarter. Og det er underligt, for vi snakker sådan set fint sammen, der er ikke noget der. Det er bare lidt syret, tror aldrig vi ville ha snakket sammen, hvis ikke det var for efterskolen. Men sådan er det med mange af værelserne. Som regl tænker man "okay, hvad gik der galt for lærerne der?!" Men det ender faktisk med at punkeren og poppen alligevel bliver mega gode venner :D Det er noget af det fede ved at gå på efterskole. Så selvom jeg har et mikroskobisk, gammelt værelse, så elsker jeg det alligevel.

Stay cool!

1 kommentar:

  1. Agreed, man bliver virkelig overrasket over hvilke mennesker man faktisk kommer til at holde rigtig meget af :)

    SvarSlet