fredag den 20. maj 2011

Så random som det kan blive!'.

Jeg ved det, jeg ved det. Klokken er kvart over 1 om natten, og jeg burde sove, fordi jeg skal tidligt op imorgen^^

Men! Jeg synes bare lige, at i skal vide det her;'


Jeg har en sød og fantastisk veninde, der arbejder i Paradisis, som propper mig med chai-is, og giver mig farverige plastikskeer til min samling. Hun gør mig glad, og nogen gange ville jeg ønske at jeg kunne kidnappe hende, stoppe hende ned i min kuffert, og tage hende med hen til min skole. Så kunne hun lyse min hverdag lidt op, når den bliver for trist og stresset og mørk.. Eller irriterende.

Som her den anden dag, hvor pedellerne havde besluttet sig for, at nu skulle vi da lige have udluftning i alle Bilskirners (min familie) værelser, i anledningen af at hele skolen skal have nye vinduer, der er mere tætte... Godt nok.. Men øh, det er så kun Alfheim (i den anden ende af hovedbygningen!) der har fået nye vinduer? Ja, okay, SÅ giver det da mening at lave udluftning i Bilskirner. Og for at lave det dersens udluftningshalløj, skal der bygges en kæmpestor (i forhold til størrelsen af mig og Signes værelse) kassedims ud fra væggen, og den går altså fra gulv til loft, og man kan absolut ikke bruge den til en skid. Jeg mener, hvad skal man bruge en gulvtilloft-kasse til? Og hvor skal den så lige være, når alle væggene på værelset allerede bliver brugt?
"NÅRH, det er ikke noget problem, vi flytter da bare skabene over der, hvor din seng står Ida, og så må du flytte din seng over til Signes" Jeg synes, det er noget være gylle. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide Signe! Overhovedet ikke! Jeg ved bare ikke, om jeg har lyst til at sove så tæt op ad hende resten af skoleåret.
Jeg synes faktisk, at det overskrider mine grænser. Ikke fordi jeg er anti-nudist eller noget, men altså. Det har jeg det bare ikke godt med. Jo joh, i et par dage, hvis man holder sleepover eller noget. Men det gør vi jo ikke, jeg bor jo sammen med hende. Og så flytter de i øvrigt skabene, så man har bedre mulighed for at lave dobbeltseng. Hvem fanden siger, vi har lyst til at lave dobbeltseng? Hvem siger, vi ikke kunne det før? Det ku' vi godt, vi havde det også på et tidspunkt. Men surprise, det er faktisk ikke alle mennesker, der kan lide det, og det ku' vi ikke. De tager jo overhovedet ikke højde for, at der muligvis kunne komme til at bo folk, der ikke er interesseret i at have dobbeltseng? Vi kan bedst lide at sove i hver sin side af værelset. Sådan er det bare. Hvorfor i alverden skal der pludselig laves om på det? Specielt lige op til de mundtlige eksamer.
Så skal der males og slibes, og man indhalerer 400 gram støv, hver gang man tager en indånding inde på værelset.
Okay, så har man en bærbar computer, man kan tage et andet sted hen med, og arbejde der i stedet for.
Næh.. Hov, det havde jeg glemt. Det har jeg ikke. Jeg bliver nødt til at sidde på værelset fordi min computer pretty much er bundet til en stationær skærm. Fedt. Jeg holder housewarming med muffins og balloner. Super..

Og når man går rundt og skumler med alle de der tanker, ja så er man simpelthen nødt til at ringe til sin søde veninde (der arbejder i Paradisis, og propper mig med chai-is) og brokke sig uafbrudt i et kvarter (højlydt). Hvis man altså ikke bliver afbrudt af sin forstander, der spørger hvad man laver, og om man ikke skulle tage at lade sin veninde sige noget. Og det burde jeg faktisk ^^...

Men altså, pointen er; jeg har en sød og fantastisk veninde derhjemme, som jeg vil holde fast i, uanset om vi rejser 100000 kilometer væk fra hinanden. Man skal ikke slippe sine goe'ste venner, bare fordi man flytter ud på bøhlandet i et år. Jeg går ind for skype.

Sov godt!
-Ida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar