mandag den 23. august 2010

Køkkentid!

Nånånånå. Så så man lige mig i hårnet!
Yep. Min linje har køkkentjans i den her uge, så det er os, der skal lave mad til alle de frådende hormonbombende teenagere der bor her på skolen^^ Og salat skal der til. Så jeg blev jo sat til at snitte 17 salathoveder. Iceberg, heldigvis. Det er verdens eneste rigtige salat. Og du skal ikke komme og sige Roccula til mig, for det smager altså bare dårligt!
Men jeg priste mig i hvert fald lykkelig et par gange eller otte for at jeg har mine fingernegle >_<
Nå, men tilbage til hårnettene. Jeg var selvfølgelig en af pigerne, der havde glemt hårelastikken på værelset og var tvunget til at bære en af disse rædsler. Men det var ikke så slemt igen, for det var praktisk talt alle pigerne der havde dem på (og også en enkelt dreng xD) og hva fa'en, var jo skægt! Ville egentlig have taget et billede af mig selv og lagt det ind her, men det der hårnet gik mig lidt på nerverne, så det røg direkte i skralderen. Godt det samme xD

I min salat sku' der melon, så jeg skulle stå i mit ansigtsfodsved og skære to hele vandmeloner ud. Og det lyder måske ikke af så meget, men det er det! Jeg havde hele tiden den oplevelse, at der pludselig stod en halv melon på bordet igen. Argh!

Og da vi så fik pause, endelig, fik vi resterne af kagen! Og når jeg siger kagen, så er det tilfældigvis den kage, som Mette og jeg bagte i weekenden (der sku' et kilo smør og 14 æg til xD) Den hedder "kagen du ved nok - chokoladekage" og vi gav den blå glasur på xD Anyway, så sku' vi ha' noget infor, og imens var jeg blevet sat til at give Gorm hovedbundsmassage. Han var helt væk xD Læreren blev nødt til at bede mig om at holde op, for Gorm så ud til at være tæt på at falde i søvn xD Hahaha.
TTYL :D

1 kommentar:

  1. Hey Ida
    Fed blog! Jeg synes, at det er dejligt at vores køkkentjans er overstået og jeg glæder mig så meget til vores linjetur i næste uge!

    xx,
    dagmar

    SvarSlet