lørdag den 20. august 2011

Minder




Præcis 2 minutter inden værelse 5 -Bilskirner blev låst af og gemt væk, indtil de nye elever flyttede ind. Signe ser dog glad ud.


Vi stjal Anne Sophies sko mens hun var i Daglig'en. Vi ventede under en busk i tyve minutter med et kamera, for at optage hendes reaktion. Hun opdagede dem ikke, men græspletterne på mine bukser gik aldrig af i vask xD



Mindelunden


Mindelunden



Jeg ventede hele året på at se det træ blomstre. Jeg fulgte med fra Nis og Esbens vindue. Da de endelig satte i blomst, varede det kun et par dage før alle bladene faldt af igen. Men kønt var det. Det skulle efter sigende være et tulipantræ.. Jaeh.. Så ved man dét!

Alfheims tørrestativ var altid optaget! Så måtte man sgu finde andre steder at hænge sit våde undertøj. Om køkkenlågen var det mest effektive alternativ må vi spørge Gustav om.


Jeg savner efterskolen
-Ida

7 kommentarer:

  1. Sikke hyggeligt at følge dig ! :-)

    Har du lyst til at kigge forbi min blog, og måske bliv fast læser?

    //Klem Joanna
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Åh, det er så hyggeligt med en efterskoleblog! Jeg savner sådan tiderne fra efterskolen... :(
    ___
    Life of Lize
    Lad os danse lidt endnu

    SvarSlet
  3. Hej Ida! :-)

    Jeg vil gerne høre hvor den blog du har på tumblr er blevet af?

    //Maiken

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :b ... Tjoeh... den hedder idasgymnasieblog.tumblr.com - så original er jeg nemlig. Men det er en elendig blog, og jeg bruger den ikke rigtig. Jeg kan ikke rigtig finde ud af det, det er meget anderledes at gå på gym end på efterskole, så jeg ved ikke rigtig hvor meget du vil få ud af det, desværre :/

      kram

      Slet
  4. Rigtig hyggelig blog du har! :)
    Hvis du har lyst, kan du jo kigge forbi
    signes-efterskoleblog.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej Ida,

    Har ikke fulgt din blog mens du gik på Flakkebjerg - jeg opdagede den kun her nu da jeg prøvede at finde et billede af Thorfinn. Jeg gik på Flakkebjerg for nogle år siden (2008/2009), og at kigge lidt rundt på din blog bragte mange minder tilbage. Ville bare sige tak for det ;-)
    Hav det godt!
    - Maya, gammel flakkebjerg-elev

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh hi ^^
      Nåh, det var da spøjst. Jeg er glad for at reminde dig om tiden på Flakke :) Det var da så lidt!

      Slet