onsdag den 5. januar 2011

Smile! You are beautiful!

Rose havde vist mig en side, hvor der er billeder i tusindvis. Sjove, grimme, smukke, underlige, sære billeder. Alle former for billeder. Der fandt jeg, ugen inden juleferien, det her billede:

Det inspirerede mig! Jeg sad og skrev mindst 100 små sedler hvor der stod "Smile. You are beautiful" og hængte dem op over det hele på skolen. Jeg var ret stolt :p Jeg klistrede dem fast til indersiden af et skraldespandslåg, på stikkontakter, på hovedtrappen, ved siden af spejlene på toiletterne, på vægge, lofterne, alle steder. Dem der sad åbenlyse steder, hvor folk så dem med det samme blev desværre pillet ned :( Men jeg kan stadig finde en del :) Jeg tænkte, at det måske ville få folk til at smile. Hvis de sad og kedede sig til en af timerne, og kiggede lidt rundt, ville de måske få øje på en af de gemte sedler og smile lidt for sig selv. Spekulere over, hvem der mon havde sat den der, og hvorfor.
Det kan jeg godt lide at tænke på :) Det var også for at opmuntre mig sig efter at Nis og jeg slog op. Jeg ville personligt blive i godt humør, hvis jeg så sådan en seddel (og det vel og mærket ikke var mig, der havde sat den op). "How random" ville jeg tænkte. Og blive glad og fornøjet over, at en havde brugt tid på noget så sært.
Måske vil der være nogle af sedlerne tilbage til næste års elever.

Jeg kan godt sige at jeg vil skrivekramper til sidst xD Men jeg har tænkt mig at lave en ny potion, for der er næsten ikke flere tilbage.. Måske kan jeg få nogen af dem lamineret, så kan jeg også sætte dem op udenfor.


Nu vi snakker opmuntring. Det kunne jeg godt bruge lidt mere af, jeg fik 02 i tysk grammatik terminsprøve. Øv bøv. Så Esben og jeg tog til Slagelse igår, fordi jeg skulle købe en julegave til ham. Han vidste at jeg inderligt ønskede mig en Buzz Lightyear i julegave, men sådan en er ret dyr :/ Så han havde lavet perleplade, der forestillede Buzz Lightyear i stedet xD Den er jeg rigtig glad for!

Nå, men vi gik ind i centeret, og den første butik derinde er Fætter BR..
Og så skulle jeg altså liiiige ind og kigge på ToyStory-hylden, og måske trykke på nogle "Try Me!"-knapper
.
Og så fik vi øje på en hylde, hvor der stod buzz lightyear's i den rigtige rumskibs-indpakning!!! Og de var på tilbud! Esben sagde "Ej køb den nu!" Og så var der ikke noget at gøre. Han gav mig de penge jeg manglede, og jeg fik damen i butikken til at pakke den ind for mig, så jeg kunne pakke den op igen bagefter xD

Okay, den var lidt dyr, men hallo! Den er selvlysende! Der er laser på! Og man kan snakke med ham! Hvor awesome er det lige! OG Astrid har skrevet "IDA" nedenunder hans ene fod med sprittush. Jeg er så mega glad for den! xD Den er mega sej!

Hov! Vi skal snart på vinterlejrskole! (Hvorfor hedder det egentlig det?... Det er jo total meget skiferie) jeg troede egentlig at der er sådan en form for uskreven regel om, at alle efterskoler skal til Norge, men nææh nej. Vi skal til Østrig! Der har de den længste kælkebane ever! ... 12 kilometer!
Men der er et men. Vi har Østrig-tema i tysk. Vores lærer Mette tvang os til at høre den her sang: http://www.youtube.com/watch?v=PpujcrAziGM
Han er vel nok handsome! Mette siger at når man kommer op med skiliften, kommer man til sådan et børneområde med nogle huse, og de spiller bare de der sange hele tiden! Can't wait xD

Malthe kommer og besøger mig i Februar! :D


See ya' later, aligator!
Ida

3 kommentarer:

  1. Og det glæder Malthe sig til :D

    SvarSlet
  2. wow vil gerne vide hvad den hjemmeside hedder! :D
    super awesome blog forresten!

    SvarSlet
  3. Hyggelig blog :-) KH Celine.

    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet